
Dlatego właśnie PERSONALIZACJA to jeden z tematów przewodnich Golden Marketing Conference 2016. Marketing musi stać się bardziej ludzki. Nie możemy zasypywać odbiorcy treściami, które go nie dotyczą. Większość osób chce oglądać reklamy, warunek jest jeden – muszą naprawdę zainteresować. A w naszym interesie jest nauczyć się korzystać z narzędzi, które to ułatwią.
Paradoksalnie aplikacje blokujące reklamy nie zadziałały na niekorzyść reklamodawców – wręcz przeciwnie. Był to bodziec do opamiętania się i zmiany kierunku. Do dostrzeżenia Klienta. Do zaprzestania zasypywania go bezsensownym spamem, ale słuchania informacji o nim i od niego.
Dla kogo przygotowaliśmy Golden Marketing Conference? Mówiąc najprościej: dla wszystkich tych, którzy chcą się rozwijać. Dla specjalistów, dla freelancerów, dla właścicieli dużych i małych firm, dla szefów departamentów i studentów.
Dwudniowa Konferencja to skondensowana dawka wiedzy, dzięki której będziesz mógł sprawniej komunikować się z Klientem i współpracownikami. Na scenie wystąpi 13 prelegentów – ekspertów w swojej branży. Będą to, między innymi, prof. Rafał Ohme, Rafał Brzoska, Mateusz Grzesiak, Sebastian Bykowski czy Joanna Janowicz.
Będziesz miał również możliwość wzięcia udziału w praktycznych warsztatach, a także uczestniczyć w debacie poprowadzonej przez Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego magazynu BRIEF.
Golden Marketing Conference 2016 odbędzie się 15-16 listopada w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.